уторак, децембар 11, 2007

OBI Centar Banjaluka

Kao što većina Banjalučana zna da je u našem gradu otvoren OBI Centar Banjaluka o čemu je već i pisao kolega sa Blatruc-a.Većina banjalučana je samu vijest o otvaranju OBI Centra dočekala sa oduševljenjem jer je to ipak renomirana Evropska kompanija o kojoj ponešto i znamo od "naših" gastrabajtera :). U svakom slučaju sve je odlično od same promocije, otvaranja centra pa do samog izgleda objekta. Ja lično sam odlučio posjetiti centar u nedelju i stvarno sam bio iznenađen posjetom, tačnije ogromnom gužvom. Parking mjesto se jedva mogao naći!Kao što možete vidjeti na priloženim slikama sam objekat je ogroman i sam raspored roba je odlično organizovan i uređen. Što bi se reklo odlično na prvi pogled!!! E tu je i problem zbog kojeg sam odlučio da napišem ovaj post. Kao što sam rekao na sam izgled,veličinu objekta i izbor same robe nema nikakvih primjedbi, ali zato ima jedva velika primjedba koja je razočarala veliku većinu građana i potencijalnih kupaca,a to su cijene koje na žalost uopšte nisu prihvatljive. Ja sam lično u skorije vrijeme kupovao neke sitnice vezano za kuću tako da sam mogao uporediti sa cijenama u OBI-u i na moje čuđenje većina stvari je u OBI-u skuplja skoro sa duplo. Znam,mnogi će reći da je kvalitetnije,ali baš sam gledao da li su ti proizvodi iz Njemačke i utvrdio da nisu tako da ta priča o kvalitetu ne pije vodu. Glavna priča priča prije otvaranja (a i do nekih ljudi iz Njemačke) je da će biti dvije cjenovne grupe proizvoda: Njemački - skuplji i Poljski/Češki jefitniji, ali ja to nisam primjetio. Tj primjetio sam veoma malu grupu proizvoda te "B" kategorije po nešto nižim cijenama. Inače, glavna priča u gradu je bila da će Centrum Trade propasi kada se otvori OBI, što se evo ispostavilo kao sasvim netačno, čak šta više vjerujem da će svi koji su kupovali u Centrumu kupovati tamo i dalje. Primjer, Centrum ima prodavnicu na starčevici što mi je mnogo bliže ako mi trebaju neke sitnice tipa utičnica,šaraf... naravno da ću otići tako nego ići u OBI.
Ono što mi je bilo posebno interesantno i razočaravajuće jeste da u OBI-u nisam vidio ni našao niti jedan jedini domaći proizvod što je po meni nešto nepojmljivo i neprihvatljivo u svakom slučaju
I na kraju da završim meni je veoma drago što se otvorio jedan ovakav objekat kao što je OBI i drago mi je zato što će u gradu sada biti više konkurencije,a samim tim i kvalitetnije usluge i nižih cijena. Za one koje zanima OBI CENTAR BANJALUKA se nalazi u ulici Branka Popovića 310 (kod prijedorske petlje) i radno vrijeme je od 08.00-20.00, nedeljom: 09.00-16.00.

Ako želite možete pogledati još nekoliko fotografija iz OBI-ja na mom Flickr nalogu. .....

28 коментара:

Анониман је рекао...

Cijene - 0 bodova!
Isti arikli (konkretno kablovi za elektoinstalacije) 200% skuplje nego što se može nabaviti na drugim lokacijama u gradu.

ACO је рекао...

jeste, baš je preskupo
zato sam i slikao ovo
http://www.flickr.com/photos/grox/2103443948/

Ja još u gradu nisam vidio da litra ulja košta 50 KM

Goran је рекао...

evo i mene malo... Inace nisam bio u obi-u ali po reklamama izgledaju jeftino ali eto izgleda da je to samo marketing.

Анониман је рекао...

prilagodite cjene artikala kao sto ste prilagodili cjenu radne snage po nasem standardu.i eto me stizem

Анониман је рекао...

Moje saucesce svima koji tamo kupuju jer su prave ovce za sisanje...

1m2 lesonit ploce kosta 8.55KM a u Drvex-u koji spada u skuplje prodavnice 4.33KM. Ja jesam lud ali nisam glup...

Анониман је рекао...

koji su to prevaranti, sad mogu i popusti kad ih centrum ubija cijenama, pa nismo ovce gospodo evropljani. FUJ

Анониман је рекао...

Moram nešto da dodam
Stric mi je prije dva dana kupio mali kompresor za pranje auta i stvarno je odličan
I to za 99 maraka i dvije godine garancije...
Kako on nešto radi sa njima rekao mi je da izvršili više nivelacija cijena tako da su sada cijene mnogo prihvatljivije i svašta se može naći povoljno
P.S. Ono što je dobro jeste da svu robu možete vratiti u roku od 15 dana bez ikakvih pitanja. Jednostavno može da vam se taj proizvod ne sviđa :)

Анониман је рекао...

ima nesto i povoljno, recimo duseci na naduvavanje ili bazeni, povoljniji nego kod drugih u gradu

Анониман је рекао...

E ljudi ja kupio jastucic mali bez veze za trosjed i kad sam dosao na kasu muka me uhvatila kad rece 19 KM, i nesto me bilo sramota da ga vratim i jbg. a posle sam gledo na nekoliko mjesta po gradu u salonima namjestaja bio 5,6 KM, a kod kineza 3 al njih ne racunam iako je potpuno isti jastuk! ma uzas, kretenluk, al sto ovaj iznad rece ko mi j branio da vratim i kazem ne svidja mi se ! al...et

Анониман је рекао...

bas ste zli! jeste tacno da je obi skuplji nego nase trgovine ali sta se dobro moze naci kod nas ako ga apsolutno ima. naprimer kod nas je neka leva lamperija koja se za 3-4 godine iskrivi a otidite u obi i pogledajte izbor a tek kvalitet.znam samo da se mi koji radimo vani jako radujemo sto je obi i kod nas.

Анониман је рекао...

Pogrešno shvataš,
I nama je drago što je OBI otvoren kod nas,ali smo razočarani što je toliko skuplji od ostalih radnji takve namjene.
Eto recimo ja sam kupovao neka ljepila i jedino sam ih našao u OBI-ju i odajem im priznanje za asortiman.
Međutim, sada su neke akcije onih bazena za dvorište. U OBI-ju je na akciji bazen dimenizja 300X76 cm negdje oko 146 maraka. Kada sam otišao da ga uzmem, kaže mi prijatelj koji radi tamo da su prodali sve i to nekoliko hiljada....
Kaže da su ljudi kupovali kao ludi.
Onako isfuran što ga nema navratim u TC Verno (koji je isto na lošem glasu) i vidim isti bazen , znači iste dimenzije i isti proizvođač negdje oko 99 maraka i to bez ikakve akcije....
Pa ti sada meni reci da mi treba biti drago što je OBI tu iako je preskup
?!

Анониман је рекао...

narode moj ne budi naivan.evo ovo vam pisem iz te jake i dobre evrope.malo sta ce vam odavde doci dobro i povoljno.niti ljudi a ni proizvodi.ko ima pristup internetu neka jednostavno uporedi cijene tih proizvoda u austriji ili njemackoj i u banja luci.neka vam neko odavde donese obi-jeve reklame pa cete vidjeti.sto nisu napravili jednu dobro firmu deset puta vecu od tog obija da narod nesto radi a ne da nam samo uzimaju pare.vise na mnogim proizvodima ne pise made in poland ili slicno samo made in EU.pa ti sad znaj gdje ga je proizvelo.mnogo namjestaja se proizvodi po,srbiji,hrvatskoj,bosni i prodaje se u IKEI,tako nemjte da se cudite ako i u obiju nadjete nesto sto ste vi napravili u vasoj firmi po stostrukoj cijeni i sa deklaracijom evropskog kvaliteta.te price o njihovoj kvaliteti izrade,poslovnosti i sl.su donijeli oni sto su odavde vukli stare eksere i daske sa svapskih baustela.uzeli su nam sve,ne dajte im pare-to ce ih najvise boljeti

Tempo је рекао...

Drug Anonimni, nemoj da kategorises Gastarbeitere sve u istu sortu, Npr. Ima nas Koji skoro samo Domace Proizvode Kupujemo,pa cak i u Srcu SCHWABIJE tj. Stuttgart-u.
Bilo ih je sto su poletjeli preko Grane zbog mercedesa i sl.
A ima nas koji smo dosli zbog akutnog zapetljanja crijeva.
SCHWABO je nuzno zlo i ne treba kupiti nista od njega ako nije pitanje zivota ili smrti!
Ili nek se ponasaju prema nama ko prema Ljudima,pa ce biti koristi i za nas i za SCHWABU tj. EU

Tempo је рекао...

Ima nas koji kupujemo Domace u srcu SCHWABIJE tj. Stuttgart-u.
Zato nemoj da budes tako Kategorican po pitanju Gastarbaitera. Ima nas koji nismo zbog hvale i budjavi mercedesa ovdje , vec bukvalno radi akutnog zapetljaja crijeva tj. sto narod
kaze " Trbuvom za Kruvom ".
SCHWABO Bi uzeo Dusu i malom Djetetu , a kamoli da ne pokusa da otme ovo malo naseg Trzista Gradjevinske Opreme!
Naravno da se moze sve dogovorit,pa i ta obostrana korist.

Tempo је рекао...

KUPUJ DOMACE!!! STA SE MOZE NARAVNO. a ti ne Vrijedjaj Gastarbeitere, i ne Kategorisi Ljude kad vec Kazes " NARODE MOJ"

Анониман је рекао...

Ako neko ide slučajno u OBI zanimaju me cijene pločica od mermera 330x330x10 mm. Ovdje u Sloveniji koštaju oko 13€, pa ako je i tu cijena približna nebi ih kupovao i vozio odavde. Hvala unaprijed za informacije.
poz Čedo

Анониман је рекао...

IDROBI JE NAJBOLJI!KO GOD KAZE DA JE SKUP TAJ NIJE NORMALAN!!!!! VELIKI POZZZ MOJIM OBIJEVCIMA PS OTIDJITE U PEVEC PA CETE VIDJETI DALI JE SKUPO

Анониман је рекао...

OBI JE NAJ NAJ.

blue је рекао...

Dragi moji
bili vi ovde ili negde "preko grane"ovom tuznom raspravom dokazujete da ste ipak samo Balkanci
Obi jeste skup ali ni manje ni vise nego svi ovi novopridosli mega-trgovci i mega-prevaranti.
Neke artikle imate povoljno u jednoj neke u drugoj pljackaonici,ali sve se svodi na isto-uzmimo im novac.
Mnogi artikli u svim tim extra centrima su sumnjivog porekla i ko zna iz kojeg tuznog magacina u maticnoj zemlji.
Idemo u korak s EU,hm ne bih rekla.
Godi nama i nasim turbo folk mozgovima sjaj i glamur tih mega marketa,ali setite se one narodne:
Vani gladac a unutra jadac.
Utesicu obe grupe i onu za obi i onu protiv- nema nam spasa
kupujemo i kupovacemo i to ne samo u OBI-ju vec i u PEVEC-u i ostalim mega bla bla
Kupovacemo jer nam ponekad ponude nesto i skupo nam ici od centra do centra trazeci povoljnije.
Da, kupovacemo i puniti im kase jer smo tako hteli ili nismo ali smo prihvatili.
Ja licno nemam favorita medju tim pljackasima i prevarantima kao neki koji se eto svojataju i buku dizu za takav apsurd kao sto je pripadnost nekom mega marketu,kad imam novac kupujem gde stignem i naravno prvo pogledam cenu pa idem do kase.
Ali sta da se radi OVO JE BALKAN i ostace jos dugo a poznato je STO LJUDI STO CUDI i naravno O UKUSIMA NE TREBA RASPRAVLJATI- ja bih samo dodala NI O VISINI LD

Анониман је рекао...

Htjela bi komentarisati na anonimnog sto je prije mnogo vremena rekao da pogledamo kataloge obija u ionastranstvu,pogledajte vi malo nase plate i cijene obija,kod nas je minimalna plata 250KM i logicno da je nama obi preskup,a vi koji imate i 500eura minimalac vama ovdje nije preskupo,zato malo razmislite ona nasim standardima pa onda recite da je jeftino,za 250KM kupite kruh i mlijeko pa otidjite u obi i samo razgledajte jer nemate novca za kupovine.To je razlika u evropi i kod nas,nas minimalac je katastrofa,ljudi nemaju ni za hranu,a oni se svi razbacuju.Jednom sam otisla u Obi i nikad vise.Kod njih je ukras obicno za jelku vise od 5KM.Mislim da nema vise potrebe za tim komentarima kako je u evropi skuplje,logicno je jer je standard drugaciji,a mi zivimo u bijedi,jer je drzava bijeda.Eto toliko od mene

Анониман је рекао...

OBI je preskup za nas standard..........u OBI-u u Njemackoj ili Austriji su stvari u samom OBI -ju mnogo povoljnije nego kod nas u OBI-u u B.L,a ovi koji su sretni sto ima OBI u B.L njima je svejedno jer kupuju po cijenam prihvatljivim za njihova primanja

ilmaaa је рекао...

ej znali netko koliko dođu "ako bušilice"?

Анониман је рекао...

definitivno,,,OBI je preskup,,,yivim ovde u bluci,,,kod njih je na akciji skuplje nego bez akcije u ostalim,,,

Анониман је рекао...

Danas 03.12.2011 rodjendan Obi-ja. 1.Onaj kao rostilj su mogli na vise pozicija postaviti,a ne na jedno mjesto pa se narod gura ko da su pobjegli iz gladne!
2.Kao popust na artikle 10% a popust je na konacni racun tako da tek kad pazaris preko 200 km,osjetis taj popust!
3.Nagradna igra svaka dobija-al sudnu krpu,drsku za cetke,krpu ili spuzvu za auta i tako neke gluposti da se covjeku zgadi sto je uopste trosio gorivo da dodje do fucking OBI-ja!
Gospodo iz Prod.Centra tako se ne posluje-HVALA

Анониман је рекао...

ANONIMAN

Meni je zalosno sto se nas narod moze kupiti za porciju cevapa, sumnjivog kvaliteta. Narod koji navali gdje god nesto besplatno. Mozda nisam bogat, ali imam neko svoje dostojanstvo.

A sto se tice cijena, stvarno su preskupi, al niko nas ne tjera da kupujemo kod njih.

A i ovih nasih vani mi je preko glave, imam familije u Njemackoj, idu na more, idu na skijanje, auta, fino se nose, a kada dodju ovdje samo se raskukaju kako je tamo tesko. Ne brinite se gospodo, nece vam niko otet posao na gradjevini, ciscenja i pranja guzica Svabama.

neka meni komad hljeba, soli i slanine, al nece mene ljudi koji su razorili pola svijeta svrstavat u gradjane drugog reda

Анониман је рекао...

Da li imate stolove i klupe za slavlja i kolika je cijena?

Анониман је рекао...

vi sto nas kudite kako se nosimo kod svabe radite deseti dio kao mi na zapadu bit cete jaci od svabe

Анониман је рекао...

Ja sam slucajno procitala komentare i nerazumijem nezadovoljstvo ljudi,zar nije bolje vise trzisni centara jer daje konkurenciju jedni drugima,a niko ne prisiljava nikog da kupuje u obi ako je u drugom jeftinije u tome i jeste stvar.Obi je i u Njemackoj skuplji od drugih trzisnih centara to znaju oni koji su vani i zbog cega onda takvi komentari kao da ste iznenadjeni.Vjerovatno ti napolju neznaju da ljudi idu puno u kupovinu bar ovdje u Njemackoj jer se zna da osnivac Obi Manfred Maus u 11 drzava ima 486 centra i 5 mrd.eura mu je promet,da je prakticirani katolik i od toga prometa daje veliku sumu- pomoc u tim zemljama gdje se nalazi obi.Moj komentar na to sve je bolje sto vise takvih da ih ima,ja kada dodjem u Prijedor na godisnji sve je puno jeftinije u centrima nego na pijaci ili trgovinama,np.mlijeko je skuplje u Prijedoru u trgovini nego u Njemackoj u trgovini.Pa samo neka takav jedan trzisni centar zaposli domace ljude dobro je da ga ima ,porez koji daje drzavi itd.da ne nabrajam.Ja se takvim stvarima radujem i dobro dosli za buduce generacije pozdrav iz Njemacke vama svima.