Kao što većina Banjalučana zna da je u našem gradu otvoren OBI Centar Banjaluka o čemu je već i pisao kolega sa Blatruc-a.Većina banjalučana je samu vijest o otvaranju OBI Centra dočekala sa oduševljenjem jer je to ipak renomirana Evropska kompanija o kojoj ponešto i znamo od "naših" gastrabajtera :). U svakom slučaju sve je odlično od same promocije, otvaranja centra pa do samog izgleda objekta. Ja lično sam odlučio posjetiti centar u nedelju i stvarno sam bio iznenađen posjetom, tačnije ogromnom gužvom. Parking mjesto se jedva mogao naći!Kao što možete vidjeti na priloženim slikama sam objekat je ogroman i sam raspored roba je odlično organizovan i uređen. Što bi se reklo odlično na prvi pogled!!! E tu je i problem zbog kojeg sam odlučio da napišem ovaj post. Kao što sam rekao na sam izgled,veličinu objekta i izbor same robe nema nikakvih primjedbi, ali zato ima jedva velika primjedba koja je razočarala veliku većinu građana i potencijalnih kupaca,a to su cijene koje na žalost uopšte nisu prihvatljive. Ja sam lično u skorije vrijeme kupovao neke sitnice vezano za kuću tako da sam mogao uporediti sa cijenama u OBI-u i na moje čuđenje većina stvari je u OBI-u skuplja skoro sa duplo. Znam,mnogi će reći da je kvalitetnije,ali baš sam gledao da li su ti proizvodi iz Njemačke i utvrdio da nisu tako da ta priča o kvalitetu ne pije vodu. Glavna priča priča prije otvaranja (a i do nekih ljudi iz Njemačke) je da će biti dvije cjenovne grupe proizvoda: Njemački - skuplji i Poljski/Češki jefitniji, ali ja to nisam primjetio. Tj primjetio sam veoma malu grupu proizvoda te "B" kategorije po nešto nižim cijenama. Inače, glavna priča u gradu je bila da će Centrum Trade propasi kada se otvori OBI, što se evo ispostavilo kao sasvim netačno, čak šta više vjerujem da će svi koji su kupovali u Centrumu kupovati tamo i dalje. Primjer, Centrum ima prodavnicu na starčevici što mi je mnogo bliže ako mi trebaju neke sitnice tipa utičnica,šaraf... naravno da ću otići tako nego ići u OBI.
Ono što mi je bilo posebno interesantno i razočaravajuće jeste da u OBI-u nisam vidio ni našao niti jedan jedini domaći proizvod što je po meni nešto nepojmljivo i neprihvatljivo u svakom slučaju
I na kraju da završim meni je veoma drago što se otvorio jedan ovakav objekat kao što je OBI i drago mi je zato što će u gradu sada biti više konkurencije,a samim tim i kvalitetnije usluge i nižih cijena. Za one koje zanima OBI CENTAR BANJALUKA se nalazi u ulici Branka Popovića 310 (kod prijedorske petlje) i radno vrijeme je od 08.00-20.00, nedeljom: 09.00-16.00.

Ako želite možete pogledati još nekoliko fotografija iz OBI-ja na mom Flickr nalogu. .....