
se trebala kretati u rasponu od 40 do 160 eura - u prosjeku oko 90 eura.
Rentabilnost ove linije je uvijek bila u pitanju, međutim vlada Republike Srpske je insistirala na povezivanju dva grada jer je to veoma važno političko pitanje povezivanja naroda sa obe strane drine. Poznavajući situaciju na Banjalučkom Aerodromu gdje više ne sleću avioni SFOR-a koju si im bili najveći izvor prihoda i gdje trenutno postoje samo dvije linije i to za Cirih i Instabul ova informacija više nego dobrodošla. Iskreno se nadam da će ovaj put ova linija stvarno zaživiti i da se neće ugasiti kao u prošlosti nakon nekoliko mjeseci funkcionisanja.
Što se tiče aviona kojim će Jat saobraćati u pitanje je ATR 72 (na slici dole) koji će imati 66 sjedišta što je sasvim zadovoljavajuće.

Fotografije su pozajmljenje sa wikipedije i skyscraper foruma.
2 коментара:
Baš sam čitao da je u prvom letu iz beograda bilo 10 putnika, dok je u prvom letu iz Banjaluke bilo 11 putnika :)
Naravno, više se nije ni očekivalo i teško je povjerovati da će ova linija biti ekonomski isplativa. Ali ovde ekonomija i nije otvorila, već politika
Da dodam nešto o novim cijenama za Let Banjaluka-Beograd
Danas 18.02.2008. donesena je odluka:
Zbog uvođenja bezbjednosne takse, cijena karte za redovne letove na relaciji Banja Luka-Beograd povećana je na 132 MARKE u jednom pravcu, dok je za povratnu kartu potrebno izdvojiti 232 MARKE.
Avioni lete iz Banja Luke za Beograd ponedeljkom, utorkom, petkom i subotom u 06.20. Povratak iz Beograda je nedeljom, ponedeljkom,četvrtkom i petkom u 21.10.
U toku su pregovori za uvođenje novih letova koji bi u ljetnoj sezoni prevozili putnike iz Banjaluke na primamljive lokacije.
Постави коментар