понедељак, октобар 15, 2007

Sajam auta SAM 2007 Banjaluka

U Banjaluci je u toku sajam Automobila SAM 2007 i to 11. po redu. Iako su organizatori najavljivali najveći i najbolji sajam do sada od toga nema ništa jer je stanje manje više isto kao i predhodnih godina. Najveći nedostatak se osjeti u neadekvatnom tj malenom prostoru koji ne može da zadovolji potrebe jednog ovakog sajma. Već godinama se najavljuje da će se graditi još hala,ali na tom planu nema nikakvih pomaka. Ono što me je razočaralo je upravo nepojavljivanje većine najvećih proizvođača auta kao što su Mercedes, Bmw, Opel, Shevrolet, Ford, Mazda, Toyota, Honda, Citroen....! Činjenica da su neki od ovih proizvođača prošlih godina bili prisutni na sajmu još više dovodi u pitanje to da je ovaj sajam najbolji ikada održan u Banjaluci.


U svakom slučaju ako niste bili u mogućnosti da odete i neće stići još ova dva dana (sajam traje do srijede 17.10.) koliko traje sajam pogledajte auta i malo atmosfere sa sajma upravo u ovom setu fotografija.

1 коментар:

Анониман је рекао...

Evo danas sam čitao da je Peugeot prodao negdje oko 72 autmobila - polovina je komercijalni program. Hyundai je prodao negdje oko 30, dok je meni ono najzanimljivije da sam još na sajmu saznao da je samax u prva 3 dana sajma prodao 15 jugića :) Stvarno mi nije jasno ko to kupuje....