петак, мај 04, 2007

Neočekivana Pauza ili Put za Suboticu :)

Svima koji čitaju ovaj blog moram da se izvinem jer sam neočekivano otputovao u Suboticu tako da nisam ništa pisao već nekoliko dana. Istina mogao sam nešto naškrabati ali sam odlučio da se odmorim malo od računara.

S obzirom da mi je ovo bilo prvo duže putovanje gdje sam ja bio u ulozi vozača tako da mi je bilo pomalo uzbudljivo jer je sve išlo na brzinu. Kada sam pitao za savjete kuda da ide na relaciji Banja Luka - Subotica dobio sam nekoliko uputa sa različitim rutama. Na kraju smo promašili sve i išli nekom potpuno drugačijom rutom, ja bih je nazvao seoska ruta :) To nam nije bio problem jer smo taman vidjeli Pakrac, Našice, Osijek, Vukovar, Apatin, Sombor i na kraju stigošmo i do Subotice. Grad kao grad mi se svidio jer iskreno govoreći nisam baš nešto bio u vojvodini, samo u Novom Sadu i to na Exitu tako da se nisam nagledao grada. Mislio sam da je Subotica mnogo manja, ali kada su mi rekli da ima negdje oko 150 000 hiljada stanovnika baš sam se iznenadio. Jedino što mi je bilo čudno jeste da kroz grad ne protiče nikakva rijeka, jedino što imaju je Palićko jezero. Ljudi su me oduševili koliko su gostoprimljivili, druželjubivi i opušteni. Definitivno tamo moram uskoro opet da idem, da se opet psihički odmorim.
A ukoliko želite saznati nešto više o Subotici pogledajte neke od ovih linkova:
Subotica.org.yu
Subotica.com
Subotica.info

Ujedno da kažem da sam dobio Digitalni Fotoaparat pa sam i nešto malo slikao :), slike možete vidjeti na mom Flickr Account-u OVDE!

1 коментар:

suboticanin је рекао...

Drago mi je da ti se svidela Subotica :)

Inace, grad ima oko 100 hiljada stanovnika, a opstina 150 hiljada ili nesto manje.